BUSHI KARATE & COMBAT SPORT

- Selvfølgelig skal du træne Kampsport i Bushi 2024...

Bushi er for alle
- Bushi slår i januar 2024 dørene op til et nyt år med masser af gode tilbud. Vores mange "Intro" tilbud gør at du kan prøvetræne GRATIS i januar og februar måned. I Bushi kan du opleve en helt ny og spændende sport. Her får du trænet både din krop og sjæl i landet bedste Kampsportsfaciliteter, med GRATIS parkering lige ved døren.

- ENESTÅENDE TILBUD: Som voksen tilbyder vi at du kan træne Karate GRATIS frem til sommerferien 2024 (der betales dog for en licens & forsikring: kr. 300,-). Med vores tilbud kan du lære at forsvare dig selv, med enten Karate eller Brazilian Jiu-Jitsu - Vi har succes med vores nye hold med Braziliansk Jiu-Jitsu (mød op og vær med) - Der er selvfølgelig "INTRO" på alle vores hold: Børn, ungdom, voksen, familiehold og Braziliansk Jiu-Jitsu. Så du kan trygt tilmelde dig en prøvetræning lige med det samme...!

- Lidt om Bushi som organisation..!

- Bushi Karate & Combat Sport er en moderne Karateklub, der henvender sig til alle der har lyst til at træne traditionel karate og kampsport under mere moderne former. Undervisningen foregår på holdbasis og bliver ledet af veluddannede instruktører, som har gennemgået pædagogiske kurser i undervisning. Via træningen opnår du en god fysisk form, som bliver opbygget systematisk ud fra det niveau du befinder dig på. Vi tilbyder også en del sociale fælles aktiviteter i klubberne, som du altid er velkommen til at være en del af.

- Bushi følger konstant med i hvad der sker inden for udviklingen af den moderne WKF stævne karate, samtidig med at de Japanske traditioner bliver holdt.

- Bushi tilbyder også Selvforsvar og Brazilian Jiu-Jitsu.

- Brazilian Jiu-Jitsu er der ingen slag eller spark i træningen, der består af hovedsageligt af frigørelse fra greb og låse, kast, nedtagninger og brydning på gulvet, hvor man forsøger at opnå en dominerende position.

- Selvforsvar tilbydes på holdbasis, efter S.M.U.T. Koncept og mulighed for graduering efter et fastlagt pensum. Det er muligt at graduere i selvforsvar, fra 5. kyu til 3. dan.

- Så hvis du er ung og går med sportslige ambitioner inden for karate, Brazilian Jiu-Jitsu er der også plads til det, idet vi samarbejder med de dygtigste undervisere og udøvere inden for begge områder.

- Bushi optager primært nye medlemmer i januar og august. Alle er velkommen til et par gratis prøvetimer i klubben.

- Yderligere oplysninger fås ved at rette henvendelse til formanden eller en af bestyrelsesmedlemmerne pr. eMail eller telefon.